Výsledky víkendu + další koncert.

Autor:
Olda
Datum:
Neděle, 21 Srpen, 2011

Nedávno jsem si vzpomněl na hlášku jedné dámy z doby v hluboko za komoušů. "Vy jste /Katapult/ takoví "lehkoživkové". Zabrnkáte si hodinku a půl a máte vyděláno". A jaká byla a JE skutečnost? Čtěte: Sobota, 20.8.2011. Andy vstává asi tak před třetí hodinou ranní, nakládá techniku /chodský servis/ a odjíždí z Domažlic na Prahu. Mě v Praze zvoní budík ve 4:00 hod. Ve 4:30 budím Ondřeje / spí u mě doma a stejně už nespí/. Před pátou ráno nasedáme všichni v Praze do katapultího Spintera a odjíždíme směr Ostrava. /Řídím já/. U jedné pumpy krátká přestávka, kafe a jedeme do Slavkova u Brna na "obhlídku" Zámku, kde hrajeme v příštím týdnu a je třeba všechno doladit. V 8.00 přijíždí promotér koncertu Aleš Hrbek, skoukneme plac a jdeme do blízkého Golf klubu na kafe. To ale pije jen Hrbek, já s Andym dávám ranní malé pivo a dva panáky Fendera /pardon Fernetu/ na kuráž - a na Dědka. Ondřej mlčí a nepije. Po devátý odjezd na oběd. na Skalky do Nového Jičína. Je tam super amfik, rádi tam hrajeme a Restauraci a hotel milujeme. Dávám s Andym zase dva Fernety, jíme dietně, ale nakonec jsme stejně všichni přežraní. Ondřej stále mlčí a nepije. Odjezd do Ostravy. /řídí už Golem, technik/ Od dvou hodin čučíme na parkovišti před Hradem, a čekáme na 16:00 hod, až nás pustí dovnitř a budeme stavět aparát. Někdo pije pivo, jinej spí, někdo se prochází okolo auta a zbytek močí pod stromy. Ondřej furt mlčí a nepije. Pustili nás do amfiku. Naši technici /chodský servis/ dřou jak černoši, za hodinu to musí být hotový. Startujeme v 17:20 hod. 30 stupnů ve stínu, ten idiot na obloze /slunce/ pere svoje žahadla přímo na stage. Nedá se hrát, ale hrajeme. Andy je uvařenej. Já taky. Chvílemi si myslím, že zemřeme. Ale to už v Katapultu bylo, takže to dneska nehrozí. Konečně přídavek, Made in Rock!!!! Utíkám z jeviště jako Němci od Stalingradu. Moji hoši taky. Potřebujeme první pomoc - každej vychlastá rychle asi 6 kusů třetinek Budwar. Ondřej mlčí ale chlastá už taky. Potřebuje ten dvanáctistupňovej kyslík stejně jako my. Bolí nás nohy /Andyho nejvíc/ pivo zabírá a tak nemůžeme už ani chodit. Je nám to jedno, protože víme, že nás Golem /technik/ všechny odveze až domů. Nepije už od oběda a strašně ho to štve. Přichází Johnny /technik a budoucí hvězda/, že máme na place pár podpisů. Říkám mu: "řekni jim pravdu, že nemůžeme ani chodit" . Takže - někdy příště. Asi v půl desátý konečně odjíždíme. V půl jedenáctý večeříme u nějaký pumpy /jsme v komatu, spali jsme/. Dieta je zase v hajzlu, Ondřej zase mlčí a nepije. Čertovská skupina! Všichni zalehneme, Golem řídí /je šťastnej/, v Praze vyhodí Ondřeje, potom mě a celej nabušenej /nepil od oběda/ veze Andyho a chodskej servis/ techniky/ dál do Domažlic. Výsledek: Ondřej v posteli asi tak v neděli 02:00 hod. Já v asi v 04.00 hod. a moji chodové v Domažlicích tak mezi pátou a šestou ranní. Takže - koncert asi 80 minut a celkovej čas: skoro dvacetčtyři hodin. Hlavní ale je, že nás to baví. Prostě - lehkej život. Jen tak dál. Olda. PŘÍŠTÍ KONCERT: 27.08.2011 SLAVKOV U BRNA, Open air - Zámecký park